Pages

Homopapin emansipaatio

Minua kuvottaa homopapin julkinen kaapistatulo.

Ei siksi, että minulla olisi jotain erityisesti hampaankolossa homoja vastaan, vaan siksi, että kyseinen ihminen seurakuntineen on sen jälkeen ensisijaisesti homo ja vasta sitten pappi. Hän tekee itsestään tarkoituksella freakshown ja nostaa muodon sisällön yli.

Ei minkään muunkaan ammattikunnan jäseniä tarvitse erikseen "inhimillistää". Ei minua huvita tietää ottaako kaupan kassatyttö kakkoseen vai ei. Minä haluan palvelua, ja mitä vähemmän tiedän asiakaspalvelijasta henkilönä, sen parempi.

Miksi sitten papin täytyy erikseen tulla julistamaan homouttaan Jumalan sanan sijaan?

Kyllä minä - kuten jokseenkin kaikki muutkin (normaalit länsimaalaiset) ihmiset - hyväksyn niin homot kuin muutkin pervot, mutta elän mieluiten siten, etteivät he tule kyselemättä hieromaan mieltymyksiään kasvoihini.

Mun mielestä se ei ole liikaa vaadittu, että yksityiset asiat pidettäisiin yksityisinä.

1 kommenttia:

Jukka kirjoitti...

Harvinaisen samaa mieltä.

Kun seuraavan kerran joku pyytää minua koodaamaan jonkun koodinpätkään niin pitääkö minun kertoa vaikkapa sukupuolisista fantasioistani?