Pages

Oikeuden säilä suoraan pimeyden sydämeen

Tiiättekö, yhteissaunominen on luultavasti yksi syvimmältä perseestä olevista ihmiskunnan keksinnöistä.

Mä tiiän, että se on tosi normaalia ja eiseksuaalista ja kaikkea sellasta, mutta haistakaa vittu. Mun mielestä ei ole normaalia olla alasti toista sukupuolta olevan ihmisen seurassa, jos sen kanssa ei ole aikomusta harrastaa seksiä tai se ole sukua. Ja mun mielestä toisen sukupuolen edustaja tapaa olla alasti ollessaan eroottinen, kokee se sitten itsensä miten emansipoituneeksi ja eiseksuaaliseksi hyvänsä.

Mä myös olettaisin olevani kohtalaisen terve ja normaali mies, joten olen tuskin ainoa, joka kokee tilanteen eroottissävytteiseksi. Pitäkäähän, eukot, tämä mielessä, kun ens kerralla meette olemaan "viattomia" ja saunotte "kavereiden" kanssa.

Yst. terv. Tuplis ja seksuaalimoraali 1400-luvulta :)

6 kommenttia:

Adelphi kirjoitti...

Minulla ei ole mitään ongelmaa yhteissaunomisen kanssa. Alastomia naisia on kiva katsella, vaikkei niitä panisikaan, eikö vain?

Puhe siitä, että se on "normaalia ja eiseksuaalista" jne. on tietenkin pötyä, mutta mitäpä siitä. Kyllä sitä nyt vähän pötyä naisen suusta kuuntelee päästäkseen näkemään sen alastomana. :)

Tuplis kirjoitti...

Kyse onkin siitä, että minä en kannata huoraamista. Mun mielestä lisääntymiseen mainiosti soveltuvan vastakkaisen sukupuolen edustajan nähden ei sovi alastomana kekkaloida, jos se ei ole oman parisuhteen osapuoli tai sukua.

Adelphi kirjoitti...

Mun mielestä lisääntymiseen mainiosti soveltuvan vastakkaisen sukupuolen edustajan nähden ei sovi alastomana kekkaloida, jos se ei ole oman parisuhteen osapuoli

Mutta voihan siitä syntyä parisuhde... :)

Eikö sinusta sitten ole soveliasta nähdä vastakkaisen sukupuolen edustajaa (paitsi sukulaista) alastomana ennen kuin on varmasti ja visusti tämän kanssa parisuhteessa?

Tuplis kirjoitti...

Ei - joskin "varmasti ja visusti" on aavistuksen tulkinnanvarainen ilmaus.

Minun mielestä intiimihommat kuuluvat parisuhteen sisäiseen touhuiluun.

Anonyymi kirjoitti...

Oon sit megaevil bitch, kun oon käynyt kaverin kanssa saunassa. Mut ei äijät ole mun tissejä tiirailleet eikä viisarit värähdelleet, ei ollenkaan. Yhyy oon varmaan ruma :D

Tuplis kirjoitti...

Tai sitten ne äijät on ollu niin kovia runkkareita ettei ne enää lämpee muusta kuin siitä että japanilaiset naiset tunkee ankeriaita toistensa peräreikiin.

Ei sillä, kyllä mun puolesta suomalainen saa olla vapautunut tollaisessa tilanteessa kunhan mun ei tarvitse. Nää kirjotukset vaan on parhaimmillaan mustavalkosina.