Pages

Eksämiete

Minä en sitte tasan tajua sitä, minkä takia jotkut kitisee siitä, että niiden kaverit menee nussimaan niiden entisiä. Face it, luuserit, jos teillä on tunteita vielä sitä kohtaan eikä teillä ole enää suhdetta, niin te ette ole olleet tarpeeksi hyviä pitämään sitä kumppanianne. Jos taas ei, niin big fucking deal, parempihan se on, että eksäs nussii jonkun kanssa josta pidät kun jonkun kanssa, josta et pidä, vai? Mä en ainakaan rupea määräämään sitä, ketä mun kaverit ja/tai entiset saa panna ja ketä ei, en mä niitä pyri hallitsemaan. Jos pyrkisin, olisin aika vitun nyrjähtänyt luonne. Ihan turhaa ottaa stressiä asioista, jotka ei edes kuulu mulle.

Jos ette pysty käsittelemään sitä, että kaikki ei tanssi teidän pillinne mukaan, niin sopii olla viettämättä aikaa niiden ihmisten kanssa.

Parisuhde on sellanen, missä kaks täysin vapaata ihmistä on täysin vapaasta tahdostaan, ei mistään pakosta tai jostain "olen varattu"-käsitteestä, joka kuulostaa mulle joltain pösilöltä vankilalta, joka on ainoa syy olla erossa muista ihmisistä. Kun oikea kumppani on kohalla, ei sitä tarvitse yrittää kahlita, kyllä se pysyy siinä ilman väkisin pitämistäkin.

Tää teksti ei ole lähtösin siitä, että olisin pannut jonkun kaverini entistä (ainakaan ihan taannoin), kunhan heräs ajatuksia muualla olleesta keskustelusta.

0 kommenttia: